Germanor 2021: Amb tu, som una gran familia

Aquest és el lema de l’any 2021 del dia de l’Església diocesana que celebrem aquest diumenge 7 de novembre. Sembla que en aquesta jornada sempre parlem de diners i del que ens costa mantenir les nostres esglésies (llum, calefacció, reparacions de la teulada…) per tal que tots puguem gaudir de l’eucaristia i viure en comunió fraterna. Però aquest dia vol anar molt més enllà.

Pensant en el lema: en una família ni hi sobra ni hi manca ningú. Tots som necessaris i el que un aporta en matèria econòmica l’altre ho aporta amb el seu treball…cadascú amb els dons que Déu ens dona i regala cada dia.

A la nostra parròquia ens trobem amb la comunitat cristiana que prega unida. I l’eina més important que té el cristià, per combatre el dia a dia, és sempre la pregària. I aquesta pregària, quan es fa en comunitat, es multiplica d’una manera prodigiosa.

Per això us convidem a donar-vos en aquell aspecte en què us sentiu més útils, ja sigui econòmicament o amb el vostre acompanyament cap els més febles, amb la vostra alegria…

En la vessant econòmica, recordeu que a la vostra parròquia podeu donar de diverses maneres i, a part dels canals habituals, podeu fer-ho també a través d’internet posant donoamiiglesia.es . És una iniciativa que fa temps que funciona i en la qual els diners van directament al compte parroquial de la vostra parròquia.

Bon dia de germanor!!

Informa: Departament d’Economia diocesana

REVISTA MEMÒRIA 2020

Enllaç a la web donoamiiglesia