Els Mitjans de Comunicació del bisbat a Instagram!

Ja fa un cert temps que la delegació de Mitjans de Comunicació està en procés de revisió per mirar d’arribar més a tothom i sobretot estar al servei de les parròquies.

Així, estem impulsant un nou projecte de fulls parroquials, al qual s’han sumat cinc parròquies de la diòcesi. També estem treballant en les xarxes socials, amb el nostre canal YouTube i amb el compte de Twitter.

Ara us fem saber que també tenim Instagram, una de les xarxes socials més populars. En l’adreça <mitjansbisbat> oferirem continguts sobre totes les activitats que duem a terme, els projectes que hi han en marxa, recursos per a pregar, activitats de les diferents unitats parroquials, etc. Si ens seguiu, hi trobareu un contingut diari oferint-vos informació d’actualitat.

Us hi esperem!