Obertura del Sínode de Bisbes

El proper dissabte dia 16 d’octubre, al matí, tindrà lloc a la catedral de Solsona l’obertura oficial del Sínode de Bisbes a la nostra diòcesi de Solsona.

Recordem que el papa Francesc ens convoca a participar a tots d’aquest Sínode amb la voluntat que, abans de les sessions pròpies del Sínode a Roma, hi hagi un treball sinodal en totes les Esglésies particulars. El tema que s’hi tractarà és el de la sinodalitat en l’Església, que inclou la comunió, la participació i la missió.

Així doncs, el dissabte dia 16 estem tots convidats a la catedral de Solsona en aquest inici. L’acte consistirà en un acolliment i desdejuni als claustres de la catedral a 2/4 d’11h. A continuació, a les 11h. dins la catedral hi haurà la presentació d’aquest Sínode 2021-2023 a càrrec de l’equip diocesà constituït per a l’ocasió, el qual ens explicarà la proposta de treball a seguir. Per culminar la jornada, a les 12h. hi haurà una solemne eucaristia presidida pel bisbe Romà Casanova.

Per participar-hi cal fer la inscripció a la pròpia parròquia. Termini el dia 10 d’octubre.

No perdem aquesta oportunitat de caminar junts com a Església diocesana!