CATECOLÒNIES DIOCESANES 2022, a la casa de colònies Molí de la Roda

Arribada la Pasqua comença a ser moment d’anar pensant en allò que els infants faran aquest proper estiu.

Enguany les Catecolònies Diocesanes tindran lloc des de dissabte 2 al diumenge 10 de juliol un any més a la casa de colònies Molí de la Roda (Veciana, Anoia).

Tot i no tenir televisió ni mòbils ni tablets durant els dies de colònies, un “videojoc” anirà acompanyant els nens i nenes per endinsar-se en la història de sant Ignasi de Loiola a través del teatre, les catequesis, els jocs, els tallers, les pregàries i dinàmiques vàries.

En aquestes Catecolònies, hi haurà moltes coses en joc, deixareu que els infants de la vostra família s’ho perdin?

A més a més, si Déu vol, aquest any es recupera la ruta per als infants de 6è de primària, 1r i 2n d’ESO que ho desitgin. Se sortirà de Manresa començant el 30 de juny i enllaçant directament amb les colònies.

Ja es pot fer la inscripció a www.catecolonies.com

Més informació al correu electrònic catecolonies.bsolsona@gmail.com o als telèfons 680.96.87.37 (Mn. Abel) o 648.89.58.85  (Anna Montraveta)

Tríptic CATECOLÒNIES 2022