A punt per a la Pasqua

Activitat de Pasqua per a joves organitzada pel Grup Parroquial Punt i Seguit de Berga

Aquest any el grup “Punt i Seguit” de Berga organitza una activitat de Setmana Santa que s’ha obert a joves (d’entre 12 i 18 anys) de tot el Bisbat. L’activitat, que es dirà “A punt per a la Pasqua”, començarà el dimecres 12 d’abril al vespre i durarà fins diumenge dia 16 al matí. L’objectiu de passar tots junts aquests dies tan importants per als cristians és ajudar els adolescents a acompanyar més d’aprop a Jesús, en la seva passió, mort i resurrecció.

A més de participar de les celebracions pròpies de la Setmana Santa a la Parròquia de Berga, també es faran altres activitats com debats, estudi, teatre, jocs, esport i un munt de coses més. Els monitors del grup Parroquial “Punt i Seguit” fa mesos que treballen per a preparar aquesta activitat i estan molt il·lusionats en aquest projecte. Aquesta setmana Santa us esperen a Berga! Ells ja ho tenen tot a punt. I tu? Estàs a punt per a la Pasqua?