Pelegrinatge de la Unitat Pastoral Parroquial de Bellpuig a Manresa

El passat dissabte 30 de juliol, una bona colla de feligresos de l’Agrupació Parroquial de Bellpuig van pelegrinar a Manresa amb motiu de l’Any Jubilar Ignasià, que justament finalitzava el dia següent.

Al matí van visitar el Santuari de la Cova on sant Ignasi va escriure gran part dels seus Exercicis Espirituals. En arribar van tenir el goig i la sorpresa de trobar-se amb Mons. Francesc Conesa, bisbe de Solsona.

Després de visualitzar un audiovisual amb la història del sant i de la Cova, una guia va explicar als pelegrins els mosaics que el jesuïta P. Rupnik va fer-hi l’any passat representant les 4 setmanes dels Exercicis Espirituals. A continuació van celebrar la Missa a la Coveta.

Després de dinar, a la tarda, van visitar la Seu de Manresa, construïda sota la direcció de Berenguer de Montagut, arquitecte de Santa Maria del Mar de Barcelona i de la Catedral de Palma de Mallorca.

Informa: Parròquia de Bellpuig

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies