Caminada nocturna pel Camí Ignasià, de Verdú al Mas de l’Estadella, amb més d’una cinquantena de participants

El passat dissabte dia 30 de juliol va tenir lloc una caminada nocturna des de la vila de Verdú fins al Mas de l’Estadella i retorn a Verdú, tot recorrent el Camí Ignasià al seu pas per la comarca de l’Urgell.

Més d’una cinquantena de pelegrins arribats de diverses localitats urgellenques, s’aplegaren al passeig verduní al capvespre fent el recorregut d’uns onze quilometres, en la vigília de la festivitat de Sant Ignasi de Loiola, del 31 de juliol.

Cal assenyalar que l’Oficina de Turisme del Consell Comarcal de l’Urgell dona suport organitzant activitats per commemorar els 500 anys del Camí Ignasià, amb la col·laboració del Consell Esportiu de l’Urgell.

A la caminada es van repartir fulletons informatius del Camí Ignasià, i unes pomes de la comarca per a tots els assistents. La consellera de Turisme del Consell Comarcal de l’Urgell, Gràcia Auró, hi va ser present, així com també  la regidora de Turisme de Verdú, Georgina Procter.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Oficina de Turisme Consell Comarcal Urgell