Els nostres seminaristes participen als exercicis espirituals del Seminari Major Interdiocesà

Dels dies 26 de juny a l’1 de juliol, el P. Enric Puig, Jesuïta, va predicar els exercicis espirituals als seminaristes del Seminari Major Interdiocesà (SMI) a la Casa d’Espiritualitat de Maria Immaculada de Tartera, a Prats i Sansor (Cerdanya), de les Religioses Carmelites de Sant Josep. Van ser acompanyats pel seu formador, Mn. Gabriel Casanovas, i pel Director espiritual, Mn. Jaume Gené.

El dia final s’hi va fer present el Bisbe Delegat del SMI, l’Arquebisbe d’Urgell Joan-Enric Vives, que va presidir l’eucaristia i compartir el dinar, amb una senzilla posada en comú entre tots on es destacà allò que més havia ajudat en aquell temps dedicat al Senyor tot fent silenci i escoltant la seva Paraula.

Informació i fotografies: Josetxu Santos

,