Catecolònies 2022 de la Parròquia de Tàrrega a Gerri de la Sal

La Parròquia de Tàrrega ha organitzat les Catecolònies 2022 per a infants i joves, que s’iniciaren amb l’eucaristia de les dotze del diumenge 3 de juliol, a l’església de Santa Maria de l’Alba, presidida per Mn. Josep M. Vilaseca, en quina homilia assenyalà “la característica de les Catecolònies es l’estimació”. En aquesta celebració hi hagué la cerimònia de l’enviament dels nens/es i joves amb la imposició de set nous fulards. Després a primera hora de la tarda marxaren cap a les Colònies Sant Eloi que la parròquia targarina té a Gerri de la Sal, des de l’any 1975.

El director d’aquestes Catecolònies es Oriol Sabé acompanyat del rector de la UPP  Mn.  Josep M. Vilaseca. En aquesta edició hi participen vint-i-dos infants i joves, entre els quals s’acull enguany a un nen ucraïnès refugiat en una família de Tàrrega, a més de l’onzena de persones entre monitors, serveis de cuina i de neteja.

El lema d’aquest any és: “Els sants/es. Exemple d’estimació”. Al llarg de la setmana es desenvolupen moltes activitats com: jocs diversos, catequesi, oratori, esports diversos, missa, piscina i teatre sobre la temàtica dels sants. Enguany durant la jornada del dissabte dia 9, amb ocasió del darrer dia de colònies, tindrà lloc una trobada de pares, amb una missa i dinar de germanor a la casa de colònies.

Com a cloenda de les activitats de les Catecolònies 2022, el proper diumenge dia 10, tindrà lloc a la missa major de la Parroquial, una  eucaristia en acció de gràcies, amb participació dels nens, joves, familiars  i la comunitat parroquial.

Informa: Josep Castellà