Activitat d’estiu de la pastoral diocesana d’adolescents

El dia 12 de juliol un equip de monitors i una onzena de nois i noies es van trobar a Montserrat per a la ruta d’enguany! La ruta estava programada per als dies 12 – 17 de juliol, Montserrat – Castellolí – Jorba (amb 4 dies de campaments i petites excursions) — Sant Guim de Freixenet.

El primer dia, a Montserrat, els va rebre el P. Joan M. Mallol, Sagristà Major de la Basílica de la Mare de Déu de Montserrat, al Cambril. Allà van fer una petita pregària i es va repartir les credencials de pelegrins, després van poder estimar la Verge. Havent dinat es van posar en camí.

A Castellolí els va rebre Mn. Eduard Flores que els va obrir les portes de la parròquia. L’endemà cap a Jorba. Allà els va acollir Mn. Enric García que va ser verdaderament un exemple de caritat i amor als joves de Solsona. Va vetllar perquè no els faltés de res, tant humanament com espiritualment, li estan molt agraïts.

A Jorba van tenir uns bonics dies de convivències i de petites excursions. Van poder visitar les germanes Carmelites Descalces i compartir amb elles temps de reflexió, testimoni, cants i la celebració de l’eucaristia.

Per causa de l’onada de calor es va decretar la supressió de les rutes caminant, és per això, que tot i tenir organitzades caminades molt “xules” van haver de reorganitzar els dies de convivència. Aquest canvi de plans els va permetre fer molta més pinya i poder parlar més personalment entre ells.

El dissabte els va visitar el senyor Bisbe i diumenge van celebrar la missa amb les famílies a l’església de Sant Pere de Jorba.

—rialles, somriures, bromes, suor, set, calor, jocs, llàgrimes, pregària, “Carrascal, Carrascal”, acudits, Mn. Enric ajudant-nos, mirades, caminades, rellotges que marquen la 1 de la matinada, dinars, anar a munt a avall, misses, cants, aigua, piscines… són algunes paraules que defineixen aquests dies. La mà del Senyor passant per les nostres vides i acaronant-nos. Infinitament agraïts amb Jesús que no deixa mai de treure bé del mal i aprofita la peça més trencada i feta malbé per fer-ne una verdadera obra d’art.

Informa: Delegació de Joventut

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies