Trobada de preparació de les Catecolònies Diocesanes

El passat cap de setmana del 24 al 26 de juny els catequistes i precatequistes de l’equip diocesà de les Catecolònies es van reunir a Bellpuig per a uns dies de convivència, treball i preparació de les Catecolònies que seran del 2 al 10 de juliol, a la casa de colònies Molí de la Roda (Veciana). Els dies previs a les Catecolònies, des del 30 de juny, els més grans faran una caminada des de Montserrat fins a la casa de colònies.

En l’encontre van tenir l’oportunitat de compartir i treballar plegats, va ser una ocasió molt bonica per poder intercanviar impressions i anar perfilant les Catecolònies que comencen amb molta il·lusió! L’eix d’enguany és sant Ignasi de Loiola, ja que se celebra els 500 anys de la seva estada per terres catalanes.

Posem als peus del Senyor per intercessió de sant Ignasi i de la Mare de Déu de Montserrat els dies de colònies perquè tots i cada un dels participants rebin abundants fruits espirituals i temporals.

Informa: Equip de Catecolònies