Visita del bisbe Francesc a la UPP de Bellpuig

Aquest passat dimarts 3 de maig, el nostre bisbe, Mons. Francesc Conesa, va visitar l’Agrupació Parroquial de Bellpuig.

Primer va reunir-se amb Mn. Abel Trulls per poder conèixer una mica la realitat de les parròquies. Cal dir que el bisbe Francesc ja havia estat a Bellpuig per la Festivitat dels Dolors.

Durant la tarda el Sr. Bisbe també va poder saludar el grup d’infants de segon curs de catequesi de Bellpuig.

A 2/4 de 7 va reunir-se amb l’Equip de Visió de l’Agrupació Parroquial, on va poder conèixer el treball que està duent a terme en l’àmbit de nova evangelització en les diverses parròquies, així com també se li va informar de la formació que han realitzat durant aquest curs tots els membres de l’Equip.

A continuació, a 2/4 de 8 del vespre, i a l’església de Sant Nicolau, el bisbe Francesc va presidir la Missa diària en la festa dels sants Felip i Jaume, apòstols.

Finalment, 1/4 de 9 del vespre, Mons. Francesc va fer-se present a l’inici de l’encontre dels grups Camí de Vida, que es reuneixen cada dues setmanes per formar-se i compartir la fe en comunitat. El bisbe va recordar als assistents la importància de la formació en la vida cristiana, va agrair-los d’haver participat durant els últims mesos en el Sínode convocat pel papa Francesc i va animar-los a participar a l’Assemblea Presinodal Diocesana que tindrà lloc a Solsona el matí d’aquest proper dissabte 7 de maig.

Informa: Parròquia de Bellpuig

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies