Visita del bisbe Francesc a la UPP de Berga

Seguint amb les visites que està fent el bisbe Francesc Conesa al llarg de la diòcesi per tal d’anar-la coneixent, el dimecres 11 de maig li tocà el torn a Berga. Al matí fou saludat per l’alcalde Ivan Sánchez, en un breu encontre al Casal Parroquial.

A la tarda, visità les estances de la rectoria i de l’església Santa Eulàlia, on pogué saludar al grup de neteja de la parròquia que en aquells moments hi eren presents. En acabà es desplaçà de nou a les dependències del Casal Parroquial on en conegué totes les estances (oratori, sales parroquials…) així com la sala de projecció del cinema i la sala d’espectadors. Posteriorment tingué un encontre amb els membres de l’Equip Pastoral Parroquial i, en acabar, saludà els nens dels diferents grups de catequesi de primera comunió, així com als seus catequistes.

Passà a conèixer l’església Sant Joan i seguidament es desplaçà a les Sagramentàries on hi presidí l’eucaristia de les 19h. En aquesta eucaristia hi concelebraren Mn. Jaume Prat,  Mn. Josep M. Vila i Mn. Miquel Farràs. En acabà tingué l’oportunitat de saludar personalment a tots els presents.

Al vespre, es trobà amb els responsables dels diferents grups parroquials i de les altres entitats de la parròquia. Fou un encontre fratern i distès on cada grup tingué l’oportunitat de donar a conèixer els objectius de treball pastoral que porten a terme segons el seu carisma.

S’acabà amb un sopar fred, a peu dret, preparat pel grup de Mans Unides.

Donem gràcies al bisbe Francesc per la seva visita i l’esperonem a visitar-nos moltes altres vegades!

Informació des de la Parròquia de Berga

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies