Jornada de treball de la comissió del Sínode, amb la presència del Sr. Bisbe i els coordinadors dels grups sinodals

Ahir, dilluns dia 2 de maig, va tenir lloc una jornada de treball de la comissió del Sínode, amb la presència del Sr. Bisbe i els coordinadors dels grups sinodals.

Aquesta jornada de treball va començar amb una pregària a la capella del seminari, acompanyada amb música, uns moments de silenci, lectura bíblica i comentari del Sr. Bisbe.

Varen ser catorze persones, en representació de les diferents parròquies i UPP del Bisbat.

A la sala de reunions, es va exposar el document de síntesi diocesana i el primer buidat de totes les aportacions fetes per al Sínode (aprox. 90 aportacions) a fi i efecte que tothom pogués fer comentaris sobre el que s’havia recollit.

Després de compartir un breu esmorzar es van escoltar les opinions de tots els representants, per saber què havien copsat en la seva experiència sinodal i què pensaven de les aportacions rebudes.

A la comissió els va ajudar molt tot el que van comentar els coordinadors i  també els comentaris del Sr. Bisbe per a poder elaborar una síntesi i  exposar-la el proper dissabte 7 de maig a l’Assemblea Presinodal Diocesana.

Un bon ambient de treball, valorant molt positivament el que ha portat fins el moment el Sínode, sense oblidar les diferents opinions, virtuts i defectes de tots.

Que l’Esperit Sant ens il·lumini.

Informa: Comissió del Sínode

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies