III Recés d’Efatà de Solsona

El passat cap de setmana del 6 al 8 de maig gairebé una setantena de joves es van trobar al Seminari de Solsona en el tercer recés d’Efatà que organitza la diòcesi.

Feia molts mesos que l’equip de servidors es reunia cada dilluns per formar-se i pregar plegats. El cap de setmana ha estat una experiència plena de servei i tendresa. L’amor de Déu i l’amor a Déu han estat el centre i el motor d’aquest recés.

Efatà és un recés vivencial, testimonial i ple de signes tangibles de l’amor de Déu. És un cap de setmana que per a molts és un punt i a part a les seves vides, un cap de setmana on molts descobreixen o redescobreixen qui és Jesús.

Un dels joves que va participar en el recés va escriure aquest missatge que crec que il·lustra el que ha estat Efatà per a molts dels participants, «aquest recés ha estat un punt i a part en la meva vida. He redescobert la felicitat en Jesús. També meravellós i molt impactant. Mai havia sentit a Jesús tan a prop meu. Això els hi vaig dir als pares tot just arribar a casa. I ara no el vull deixar marxar, el meu cor és obert per a ell».

Un cap de setmana ple d’emocions, i escletxes per on el Senyor ha anat entrant a les vides de caminants i servidors.

Aquest recés ha estat coordinat per la Berta Codina i el Mike Ventura, el seu darrer recés, juntament amb els coordinadors adults, l’Encarna Lopez i el Ventura Codina, i Mn. Marc Majà. És el darrer recés que porten endavant. Ara encomanem-los molt perquè el Senyor els doni discerniment per decidir qui seran els propers coordinadors d’Efatà. La Berta i el Mike van obrir Efatà a Solsona fa més d’un any, i des de llavors, la família d’Efatà s’ha fet gran i molts dels joves que han participat han redescobert la fe i la vida de pietat.

En un emotiu comiat, dins de la missa final del recés, Mn. Marc Majà i Mn. Lluís Ruiz van beneir als coordinadors per la tasca que han fet.

Des de l’equip d’Efatà volem agrair a cada un dels servidors tot el bé que han fet a Solsona, també a l’equip de cuina del recés, i la disponibilitat del Seminari Diocesà.

—que el Senyor enviï molts obrers als seus sembrats!

Informa: Delegació de Joventut