Encontre de l’equip Emmaús-Homes, a Cervera

El passat dia 22 de maig l’equip de servidors d’Emmaús de Solsona es van trobar a la parròquia de Cervera. Aquest any des d’Emmaús-homes s’ha volgut fer èmfasi a la importància de la formació, és per això, que al llarg del curs s’han organitzat encontres que, tot i tenir el caire fraternal que caracteritza Emmaús, volen ajudar els servidors a posar el seu cap i el seu cor en Crist.

La jornada va tenir tres parts: la formació, la celebració de l’eucaristia i, en acabar, un dinar de germanor. La primera part va començar amb una pregària per tal d’encaminar l’estona de treball. Després el bisbe Francesc va exposar el sentit del perdó i Mn. Xavier Romero va fer una xerrada sobre el Sagrament de la Penitència.

A continuació van celebrar l’eucaristia a l’església de Sant Agustí i, en acabar, van dinar plegats al Casal Parroquial.

—estem cridats a caminar amb Jesús com els deixebles, reconeixent-lo en la fracció del Pa i escoltant-lo, amb el cor, quan ens parla a través de les Sagrades Escriptures.

Informa: Equip Emmaús-Homes

Publicat el dins de El Bisbe, Notícies