Participació a la presa de possessió del bisbe Francesc i visita al Santuari del Miracle, de la parròquia de Bellpuig

El passat dissabte 12 de març unes 25 persones de l’Agrupació Parroquial de Bellpuig van ser presents a la catedral de Solsona per assistir a la presa de possessió del bisbe Francesc Conesa com a nou bisbe de Solsona.

En acabar la celebració, varen anar a dinar plegats en un restaurant. I a la tarda, abans de retornar a casa, varen passar a visitar el Santuari del Miracle. El P. Xavier Poch, superior de la comunitat benedictina de Montserrat que resideix al Santuari, va acollir-los per explicar-los la bonica història del Miracle. Allí la Mare de Déu va aparèixer-se a dos pastorets amb un missatge clar per a la gent d’aquell temps i, també, del nostre: “Torneu de la part de Déu”.

Tothom va valorar la jornada com a molt enriquidora per a créixer en la fe i en la fraternitat entre els feligresos de diferents pobles de la Unitat Pastoral Parroquial.

Informa: Parròquia de Bellpuig