5è Encontre parroquial de la parròquia de Solsona a la Sagrada Família de Barcelona

El passat dissabte 26 de març, un grup de fidels de la parròquia de Solsona va fer una sortida per conèixer la Sagrada Família. Van sortir a ¾ de 9 del matí amb autocar i, en arribar a Barcelona, els va rebre molt amablement Mn. Josep Maria, rector de la Sagrada Família.

Abans d’iniciar la seva visita Mn. Lluís Ruiz va celebrar l’eucaristia a la Cripta de la Basílica de la Sagrada Família. L’evangeli d’aquell dia parlava de la humilitat, que és la base per poder conèixer més a Déu i per transmetre el seu amor a la comunitat.

Posteriorment van tenir una visita guiada arreu de la Sagrada Família. La Sagrada Família es considera l’església més alta del mon i és un temple declarat Patrimoni Mundial per l’UNESCO. Compta amb una planta de creu llatina i tres portades monumentals dedicades a la Glòria de Crist, al seu naixement i a la Passió. Aquests són alguns dels detalls més importants i resumits a destacar.

A l’hora de dinar, el rector de la Sagrada Família va tenir la generositat de convidar-los a una estança de l’interior per poder dinar plegats, degut a que plovia molt i tenien previst dinar a l’exterior. D’aquesta manera van poder dinar tranquil·lament.

Després van anar a conèixer “los hermanitos y hermanitas del cordero”, una comunitat de persones religioses que viuen de la caritat. Les germanetes i germanets els hi van explicar la seva tasca i van aconseguir tocar l’ànima de tots els laics participants perquè aquesta comunitat es dedica a ajudar la gent del carrer. Viuen la fe amb humilitat, amb molta senzillesa i sobretot amb molt d’amor al proïsme.

El grup de fidels va arribar a Solsona a 2/4 de 9 del vespre amb la joia d’haver après i el goig que “tot i ferit, no et deixaré d’estimar”.

Informa: Jose Augusto Badia Romero, laic