Trobada Fratello a la Parròquia de Tàrrega

En la sala d’actes del Edifici Parroquial de Tàrrega, el passat dimarts 28 de desembre, es va fer una  trobada amb alguns dels membres de Fratello, presidida el rector Josep Maria Vilaseca, acompanyat de la treballadora apostòlica Helena Tarragó.

En aquest simpàtic acte es repartiren un total de sis lots consistents en unes bosses amb productes nadalencs i un regal, destinats a  atendre persones amb diferents problemàtiques de la nostra ciutat. Tot això es possible gràcies a la recollida d’aliments de llarga durada i específics, que es fa en algunes ocasions  a la Parròquia , i també gràcies als diners dipositats a la caixeta instal·lada al temple parroquial  destinada a la “Ajuda als Pobres”.

Des del tancament de l’Alberg municipal, son nombrosos els transeünts que acudeixen a la porta de la Casa Rectoral en petició d’un ajut alimentari o monetari. Així en el balanç del passat 2021 la Parròquia de Tàrrega ha possibilitat 89 ajudes amb un import total de 751 euros,  donant suport a persones de diferents problemàtiques socials. Tanmateix s’han repartit 115 entrepans a transeünts que han trucat a les portes de la rectoria targarina en  el darrer any.

Informa : J.CASTELLÀ