Trobades mensuals a Tàrrega de Família Unida per treballar el Sínode

El dissabte 11 de desembre, un bon grup de col·laboradors de la parròquia de Tàrrega s’aplegaren a la sala d’actes de l’Edifici Parroquial, en la segona de les trobades mensuals de Família Unida, amb l’objectiu de continuar treballant el Sínode. Una reunió presidida pel rector de la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega, Mn. Josep Maria Vilaseca.

Oberta la trobada corresponent al desembre amb un cant d’inici, es feu la lectura del fragment bíblic, el cant a l’Esperit Sant i la pregària del Sínode, seguint unes explicacions i una projecció sobre el tema del dia, que era la de treballar el nucli temàtic de l’Actitud de l’escoltar. Després es formaren quatre grups que per separat es reuniren en diverses dependències de la casa rectoral, on es tingué l’oportunitat de expressar i escoltar-se en aquest encontre fraternal. Al final de cadascuna de les reunions es feu una adoració al Santíssim a l’església de Santa Maria de l’Alba.

En la trobada inicial de Família Unida de la UPP de Tàrrega del procés sinodal del mes de novembre, la temàtica tractada fou Els companys de viatge. Les conclusions dels respectius grups de cadascuna trobada sinodal seran trameses al Bisbat de Solsona, en aquesta fase diocesana del Sínode.

Informa: Josep Castellà