Primers grups sinodals a l’Agrupació Parroquial de Bellpuig

Durant aquest mes de desembre s’ha anat presentant el Document Bàsic de Treball del Sínode de Bisbes a diferents grups parroquials. De moment ja s’han format quatre grups sinodals a Bellpuig: un de catequistes, dos dels grups de Camí de Vida i un del grup juvenil DodeDéu. Confiem que properament se’n crearà algun més a Bellpuig, a Vilanova de Bellpuig i, tant de bo, també a Castellnou de Seana i a Preixana. Cal dir que qualsevol persona pot sumar-se en qualsevol moment als grups sinodals creats, malgrat no formar-ne part anteriorment.

Tal com el Papa Francesc ens demana, des de l’Agrupació Parroquial s’obre la possibilitat de participar a tota la població –sigui creient o no– a aquest esdeveniment universal. Per això, properament, les diferents institucions i entitats dels pobles de l’Agrupació rebran el díptic informatiu i la invitació formal per tal que en siguin coneixedors i s’animin a formar part del Sínode.

Informa: Agrupació Parroquial de Bellpuig