La UPP de Tàrrega celebra la Festa dels Matrimonis

El diumenge 26 de desembre, coincidint enguany amb la diada de sant Esteve, a la missa major de Santa Maria de l’Alba, se celebrà la  Festa dels Matrimonis. El rector de la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega, Mn. Josep Maria Vilaseca, presidí la solemne eucaristia, amb presència de quatre matrimonis que durant aquest 2021 compliren els seus 50, 25 anys, i un altre de casats aquest any, i de nombrosa feligresia, dins les normes del Covid-19.

Aquestes quatre parelles representants dels matrimonis i famílies targarines, feren les ofrenes portant uns anells, plantes i el pa i el vi de l’eucaristia. En l’homilia Mn. Vilaseca assenyalà entre altres: “la família és la pedra fonamental en la nostra vida”. També indicà haver-hi cinc maneres d’estimar a les nostres famílies com són: paraules d’amor, temps de qualitat amb els de casa, contacte físic, regals o detalls, i accions concretes. Els cants anaren a càrrec del cor parroquial Àngels de l’Alba, interpretant també unes nadales, acompanyades a l’orgue per Jesús Balletbó.

Al final de la celebració s’entregà als quatre matrimonis assistents un pergamí amb el text El camí de l’amor  i en el qual es recullen reflexions i recomanacions per a la vida matrimonial; una flor i un clauer amb la Mare de Déu de l’Alba. Com a cloenda es feu una foto de família en aquesta ja tradicional jornada de la comunitat parroquial .

Informa: Josep Castellà