El calendari de la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega

Aquests darrers dies la feligresia targarina i comarcal ha gaudit novament de la publicació del nou Calendari del 2022, editat per la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega, en una iniciativa portada a terme des de fa tres anys,  fent realitat l’aparició d’aquest cuidat calendari, del qual s’han editat sis-cents exemplars sufragats amb aportacions dels fidels.

El Calendari de la UPP de Tàrrega és degut a un acurat disseny de la treballadora apostòlica Helena Tarragó, acompanyat d’una bona selecció d’imatges del fotògraf targarí i col·laborador parroquial, Josep Maria Martí Carnicer. En la seva coberta apareix el magnífic conjunt del temple de Santa Maria de l’Alba, amb el seu restaurat cimbori i el campanar, monument declarat com Bé Cultural d’Interès Nacional, l’abril de 2017. I en la contracoberta una bonica fotografia del conjunt del temple targarí, acompanyada dels logos dels 350 anys de l’església (1672-2022), i del corresponent al Sínode 2021-2023.

En els continguts de cadascuna de les dotze pàgines hi figuren en detall les onomàstiques diàries, les festivitats assenyalades i les celebracions de cadascuna de les parròquies que conformen la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega. Tanmateix  hi trobem la reproducció del pergamí original del projecte de l’església degut al tracista Fra. Josep de la Concepció,  pertanyent a l’arxiu de la Parròquia , ara en procés de restauració.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Josep M. Martí Carnicer i la contracoberta de Josep Giribet