Benedicció de les figures del “Nen Jesús” a la parròquia de Tàrrega

La parròquia de Tàrrega celebrà amb solemnitat el 4t Diumenge d’Advent d’aquest 2021, renovant-se un any més la bonica i tradicional cerimònia de la benedicció de totes les figures del Nen Jesús que nombrosos feligresos targarins portaren a l’església.

Així a la parroquial de Santa Maria de l’Alba se celebrà la missa major de les dotze del migdia, presidida pel rector de la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega, Mn. Josep Maria Vilaseca, amb la presència de nens/es de la catequesi, Cafè Familiar, catequistes i feligresia. En la seva homilia, Mn. Vilaseca indicà entre altres coses: “en la nostra vida hem de tenir presents sempre els valors de l’actitud en la fe i decisió, l’amabilitat, l’educació, l’alegria i el servei”. I de “posar en valor a la Mare de Déu en el món actual”. Els cants anaren a càrrec del grup parroquial Àngels de l’Alba, amb l’organista Jesús Balletbó.

A l’acabar l’eucaristia, Mn. Vilaseca beneí una gran quantitat de figures del Nen Jesús, mentre també beneïa les persones que el portaven.  A més de l’habitual pessebre instal·lat a l’accés a l’Edifici Parroquial, en tenim un altre a l’entrada de la porta principal del temple, a la Plaça Major, i al presbiteri.

Informa: Josep Castellà