Activitats a la parròquia de Sant Llorenç de Morunys

Dins del temps d’Advent, concretament el dia 5 de desembre, a l’església parroquial de Sant Llorenç va haver-hi un concert del “XXIII Festival de Música de Tardor, Orgues de Ponent i del Pirineu 2021”, sota el programa “Dolcíssima Harmonia. Música orgànica per a un temps d’esperança”, el organista David González de la Viña, interpretà diverses obres amb el bon orgue de la vila. Aquest organista va saber agradar, al mateix temps que la música era de tipus molt clàssic o d’alta qualitat.

A la mateixa parròquia, del 6 al 8 de desembre, hi va haver una tanda d’exercicis espirituals oberts.

El dia 10 de desembre, als locals parroquials, el vicari general de la diòcesi, Mn. Marc Majà, va impartir una molt interessant conferència sobre el tema “Advent, temps d’esperança”.

El dia 17 de desembre es va acabar l’obra de restauració de les pintures del presbiteri de l’església parroquial, resultant un conjunt pictòric important. Resultarà de gran importància el dia de la inauguració oficial de les pintures arreglades. Es preveu que a les 12 hores del dia 23 de gener el Sr. administrador apostòlic de Solsona i bisbe de Vic, Mons. Romà Casanova i Casanova, presideixi la Santa Missa dominical, inaugurant oficialment aquest conjunt pictòric. Amb aquesta restauració queda realçat el bell conjunt històric, arquitectònic, pictòric i escultòric d’aquesta església.

El dia 22 de desembre va haver-hi les confessions de la gent de la vila com a preparació per a la celebració de la festa de Nadal. Entre els confessors hi havia el vicari general, Mn. Marc Majà.

Informa: Parròquia de Sant Llorenç de Morunys