Primer retrobament d’Efatà Solsona

Tal com ja vam explicar el passat 5, 6 i 7 de novembre vam tenir el segon recés d’Efatà al Bisbat de Solsona.

El passat dissabte dia 20 de novembre ens vam poder retrobar més d’una trentena de joves que vam participar en el recés d’Efatà. L’encontre va començar amb la Missa a la parròquia de Solsona, acollits per la comunitat parroquial i per Mn. Lluís Ruíz, al qual estem molt agraïts. Després de la celebració de l’Eucaristia vam poder estar un estona amb el Senyor en Adoració, i molts joves van poder fer peticions en veu alta per les seves necessitats personals: va ser un moment de molta sinceritat i vulnerabilitat on tots vam poder estar pregant per tots. Per acabar la jornada vam sopar plegats als locals parroquials i vam fer una mica de xerinola.

Efatà és un recés per despertar la fe, per començar a caminar de la mà del Senyor, per créixer en amor a Ell, des de la comissió del Recés d’Efatà desitgem que els joves poc a poc vagin buscant, trobant, estimant i seguint a Jesús, especialment a les seves parròquies, per tal que siguin més joves els que facin l’experiència d’Efatà i coneguin quant els estima el Senyor!

Informa: Delegació de Joventut