Festa dels 50 anys de Mn. Josep M. Vilaseca, rector de la Parròquia de Tàrrega

El diumenge dia 14 de novembre, la comunitat parroquial targarina fou la protagonista d’una emotiva jornada en ocasió de celebrar-se els 50 anys de Mn. Josep Maria Vilaseca Ribalta, rector de la nostra parròquia.

En el marc de la Jornada Mundial dels Pobres se celebrà la Missa –mensual- de la Comunitat, amb la presència dels nens/es de la catequesi, Cafè Familiar, catequistes  i membres dels diferents grups parroquials.

Aquesta missa major de les dotze fou presidida pel rector targarí Mn. Josep Maria Vilaseca, amb la presència d’una nombrosa feligresia que omplia el temple. En les pregàries se’n llegí una dedicada al mossèn, i en les ofrenes simbòliques de la festa hi participaren diversos fidels. En el moment del Parenostre cantat, tots els petits pujaren al redós de l’altar a més de familiars del nostre estimat rector. Els cants estigueren a càrrec del grup Àngels de l’Alba, acompanyats de l’organista Jesús Balletbó.

Acabada la missa es produí un senzill i sentit acte de felicitació en l’aniversari dels cinquanta anys de Mn. Vilaseca. Un grup d’escolanets sortiren al presbiteri amb uns globus i després es feu l’entrega d’una gran cartolina omplerta de moltes dedicatòries i signatures dels fidels targarins i unes fotos, que així s’adherien a la felicitació dels cinquanta anys. Al final es feu una gran foto de família per servir-se un breu refrigeri, mentre Mn. Josep Maria Vilaseca rebia moltes felicitacions.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Anna Maria Farré