La UPP de Cardona comença a crear els grups sinodals

Com ja hem anat explicant, ha començat l’etapa diocesana del Sínode. En aquesta fase està previst que les parròquies, les comunitats, els moviments i diferents grups treballin el document preparatori que el Sínode ofereix.

Fa unes dies es va reunir l’equip diocesà del Sínode amb els coordinadors de les diferents unitats pastorals parroquials (UPP) per explicar-los-hi el mètode de treball. Aquests coordinadors ja han començat a fer reunions per constituir els grups sinodals, això vol dir que dins una UPP o, fins i tot, dins una mateixa parròquia, pot haver-hi diferents grups sinodals.

És el cas, per posar un exemple, de la UPP de Cardona que el dia 26 de novembre va convocar a un grup de representants de diferents àmbits: Càritas, catequesi, neteja, confraria, parròquies veïnes, vida creixent, lectors, etc… per demanar-los-hi que cadascun d’ells busqui 5 o 6 persones per poder constituir el seu grup sinodal. Un treball que té com a objectiu principal que tot el poble fidel pugui aportar la seva opinió.

Informa: UPP Cardona