Campanya solidària “Treu-te un Quilo” de l’Escola Pia a favor de Càritas Parroquial

La Plaça Major de Tàrrega acollí el migdia del divendres 19 de novembre, l’acte de la cloenda de la Campanya “Treu-te un Quilo”, que des de fa ja quatre anys desenvolupa la Comunitat de l’Escola Pia targarina, amb l’objectiu de col·laborar en les nombroses necessitats de Càritas Parroquial de Tàrrega, de cara a procurar ajuts a les famílies més necessitades de la població.

Els més de tres-cents alumnes del centre, des de P3 fins a 4t d’ESO, amb la col·laboració del professorat, al llarg de la setmana treballaren aquest tema solidari sota el lema “Caminem junts” , i així es recolliren un total dels 1.100 productes d’higiene personal, neteja de la llar i material escolar.

Concentrats al recinte de la Plaça Major, els alumnes entregaren personalment els productes recollits pel voluntariat de Càritas Parroquial Tàrrega, seguit d’uns parlaments del Director de Càritas Josep Manel Gustemps; l’alcaldessa Alba Pijuan; el president de Càritas Parroquial Mn. Josep M. Vilaseca; el Director del Col·legi de l’Escola Pia, Jordi Roig, acompanyats del regidor d’Educació, Xavier Rosell. Tots ressaltaren el valor i significat d’aquest campanya tan solidària. Al final s’escoltà una cançó mentre els escolars feien moure al aire uns petits papers amb les seves frases solidàries.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Salvador Cos