Inauguració del curs pastoral a l’Agrupació parroquial de Mollerussa

El cap de setmana passat totes les parròquies que formen part de l’Agrupació parroquial de Mollerussa van inaugurar el curs pastoral.

Van presentar i encoratjar a participar del Sínode i es va fer l’enviament a la missió dels assistents, donant a conèixer tots els grups que hi ha i animant-los a participar-hi.

També es va fer el paral·lelisme amb la Jornada del Domund: tots som missioners i missioneres i tots podem dir “el que hem vist i sentit”. Com a detall final es va lliurar un punt de llibre on hi era tot especificat i als infants se’ls hi donà la revista “Gesto”.

Van participar pintant i muntant el sobre que es presentava des de missions (Domund) i van fer el seu donatiu, renunciant a alguna cosa que els hi agradava per col·laborar a ajudar els més pobres.

Informa: Agrupació parroquial de Mollerussa

Fotografies de les diferents parròquies:

PALAU ANGLESOLA

GOLMÉS