Tómbola benèfica de Càritas Interparroquial de Cervera

Després d’una llarga trajectòria realitzant la TÓMBOLA BENÈFICA de Càritas Interparroquial de Cervera, aquest any i per motius de prevenció sanitària, continuem amb la tómbola alternativa.

La tómbola ens ajuda a finançar els nostres programes de caràcter social que realitzem: infància, vellesa, acollida i necessitats bàsiques, persones sense llar… L’objectiu és afavorir les persones que més ho necessiten.

Volem que la tómbola continuï activa, per aquest motiu mantenim el format virtual i totes les persones que hi col·laborin amb la compra de butlletes entraran al sorteig de magnífics premis!

Per col·laborar amb la tómbola benèfica ho podeu fer de dues maneres:

1) Entrar a la pàgina web: http://www.tombolacervera.com i seguir els passos indicats, és molt senzill.

2) Comprar butlletes en paper a diferents comerços de Cervera i al despatx de Càritas.

Podeu participar-hi durant tot el mes de setembre.

Com més butlletes compreu, més possibilitats tindreu d’aconseguir un Smart Tv de 50”, un Kart Infantil, una bici de 27″ i molts més premis!

El sorteig es realitzarà el 8 d’octubre!

AJUDA’NS A AJUDAR!

Informa: Càritas Interparroquial de Cervera