Obertura de la remodelació de la botiga La Troballa de Càritas Parroquial de Tàrrega

El matí del dilluns dia 6 de setembre tingué lloc la reobertura de la remodelada botiga La Troballa de Tàrrega, gestionada per CARTAES, l’empresa d’inserció laboral de Càritas Parroquial, després d’una sèrie d’obres realitzades en aquest local situat al carrer Major, numero 15, inaugurat durant l’any 2002, al casc antic de la ciutat.

L’estrena d’aquests importants treballs de remodelació de La Troballa, la qual s’ha renovat totalment amb una nova imatge, estigué presidida pel rector i president de la Càritas Parroquial mossèn Josep Maria Vilaseca, que feu la seva benedicció acompanyat  del director de Caritas Parroquial Tàrrega, Josep Manel Gustemps, i dels membres de la junta, professionals i  voluntaris. En el seu parlament, Gustemps, després d’agrair la plena col·laboració i implicació dels voluntaris i treballadors, significà “continuem apostant per tenir oberta aquesta coneguda botiga sempre seguint la nostra filosofia centrada especialment en fomentar la reutilització i la reducció dels residus”. També en aquest sentit va posar en valor la capacitat de reinversió de CARTAES per així adaptar-se a les necessitats de cada moment.

En aquesta botiga de roba de segona mà, un projecte iniciat ja l’any 1993 a través del anomenat Apa Som-hi de Càritas Parroquial Tàrrega, a partir d’ara el públic també hi pot trobar una sèrie de mobiliari dissenyat amb les restes de mobles vells o elements de fusta, així com complements de moda. Tot està basat amb l’objectiu principal fixat per CARTAES d’allargar la vida útil dels objectes i tanmateix de reduir la generació de residus.

En aquesta botiga La Troballa de Càritas Parroquial Tàrrega, hi col·laboren la catorzena de voluntaris i un professional, en un treball de mitja jornada dos dies a la setmana. En el transcurs d’aquest acte de reobertura de la coneguda botiga, amb la presencia d’una nodrida representació de targarins, es donà la benvinguda als dos nous membres de la junta, Miracle Llorens i Rosa Maria Panadés.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Josep Castellà i Salvador Cos

.