NOTA DE PREMSA DEL BISBAT DE SOLSONA/NOTA DE PRENSA DE LA DIÓCESIS DE SOLSONA

Solsona, 6 de setembre de 2021. Amb motiu de les darreres informacions aparegudes en alguns mitjans de comunicació referents a les possibles causes de la renúncia del bisbe emèrit de Solsona, Mons. Xavier Novell i Goma,

Des de la diòcesi de Solsona comuniquem:

Que, tal i com diu la nota de premsa enviada el dia 23 d’agost de 2021, la decisió presa per l’esmentat bisbe emèrit obeeix a «raons estrictament personals» i, per tant, la corroboració, o no, d’aquestes informacions pertany al seu estricte àmbit personal.

L’Església diocesana, en comunió amb el seu Administrador Apostòlic, Mons. Romà Casanova i Casanova, continua pregant pel bisbe amb tota l’esperança posada en el Senyor.

Delegació de Mitjans de Comunicació

Pl. Palau, 1 – 25280 Solsona (Lleida)

Tel. 973 48 06 19 – mitjans@bisbatsolsona.cat

———————————————

Solsona, 6 de septiembre de 2021. Con motivo de las últimas informaciones aparecidas en algunos medios de comunicación referentes a las posibles causas de la renuncia del obispo emérito de Solsona, Mons. Xavier Novell Goma,

Des de la diócesis de Solsona comunicamos:

Que, tal como dice la nota de prensa enviada el día 23 de agosto de 2021, la decisión tomada per dicho obispo emérito obedece a «razones estrictamente personales» y, por tanto, la corroboración, o no, de estas informaciones pertenecen a su estricto ámbito personal.

La Iglesia diocesana, en comunión con su Administrador Apostólico, Mons. Romà Casanova Casanova, continúa rezando por el obispo con toda la esperanza puesta en el Señor.

Delegación de Medios de Comunicación

Pl. Palau, 1 – 25280 Solsona (Lleida)

Tel. 973 48 06 19 – mitjans@bisbatsolsona.cat