S’acaba el curs de Punt i Seguit i es comença Dimarts i Punt

Aquest any ha estat estrany per als nois i noies de Punt i Seguit. Van començar les activitats online, fent-les des de casa els divendres al vespre. Després van poder començar a fer trobades presencials però en un horari que no era el seu habitual, ja que el toc de queda no els permetia trobar-se els vespres. Però, finalment, van poder acabar el curs amb normalitat.

Aquest any també van poder participar a La Troca Jove (una trobada amb tots els centres d’esplai del MCECC) des del propi centre d’esplai. Van acabar el curs amb una sortida de cap de setmana on van poder fer una gimcana, es van anar a banyar al Pantà, van fer pregària, van participar a la missa dominical amb tota la comunitat Parroquial i van acabar fent un scaperoom.

Un cop acabat el curs, s’han començat els Dimarts i Punt. Cada dimarts els nois i noies es troben al Casal Parroquial per fer jocs, una estona de convivència, sopen i fan una estona de pregària. Aquesta activitat dura tot l’estiu.

Informa: Monitors de Punt i Seguit