Del 4 al 10 de juliol les Catecolònies de la Parròquia de Tàrrega

La Parròquia de Tàrrega celebra les seves Catecolònies 2021 per a infants i joves, després que el passat 2020 la pandèmia del Coronavirus ho impedís. Aquestes començaren ahir diumenge amb la missa de les 12, al temple de Sta. Maria de l’Alba, presidida per Mn. Josep M. Vilaseca, on es feu la cerimònia d’enviament dels nens/es i joves que a primeres hores de la tarda marxaren cap a la casa de colònies que la parròquia de Tàrrega té a Gerri de la Sal.

El director d’aquestes Catecolònies es l’Oriol Sabé acompanyat de Mn.   Josep M. Vilaseca. En aquesta edició hi participen una vintena d’infants i joves implicats en les activitats parroquials, a més de la dotzena de persones entre monitors, serveis de cuina i de neteja.

El lema d’enguany és: “Que surt a evitar la fi del temps”, significant que tots tancats en un búnquer per la pandèmia del Covid-19, ara se surt a la recerca d’una vacuna, simbolitzant la tasca de missioners.

Al llarg de la setmana es desenvoluparan moltes activitats com: jocs diversos, catequesi, oratori, esports, missa, piscina, teatre, aquest amb temàtica centrada en el lema ”Que surt…”

El proper diumenge dia  11 tindrà lloc a la missa major de la Parroquial, l’eucaristia en  acció de gràcies com a cloenda de les Catecolònies 2021 de la comunitat  targarina.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Anna Mª Farrè i Josep Castellà