Campanya de les bosses solidàries a Càritas Parroquial de Navàs

Aquest any  Càritas Navàs ha portat a terme un nou projecte que ha tingut molt èxit: les bosses solidàries! Bosses artesanals i de proximitat (disseny, teixit i confecció feta al poble).

Volem agrair la gran feina de les voluntàries de Càritas (confeccionant i cosint les bosses, venent-les a les paradetes del mercat…), també a les botigues, empreses, entitats i escoles del poble que han col·laborat en la campanya i, sobretot, a les persones que les han comprat i ens han ajudat a fer-ne difusió a través dels cartells i/o les seves xarxes socials. GRÀCIES!

Al final la campanya de les bosses solidàries es va ampliar amb l’elaboració de les motxilles solidàries! En total s’han venut 300 bosses i 30 motxilles, els diners recollits han estat 4.100€. Els diners recollits serviran per poder portar a terme els projectes de Càritas a Navàs. Gràcies per ajudar-nos a ajudar. Cada gest compta!

Informa: Càritas Parroquial de Navàs