4t Encontre Any famílies Amoris Laetitia, a la Parròquia de Solsona

Aquest dissabte passat, dia 10 de juliol, la Parròquia de Solsona va celebrar el 4t encontre de l’AFAL.

En aquest encontre les famílies es van trobar al pàrquing de davant de la catedral, on van iniciar la caminada fins la partida de Santa Llúcia.

En arribar a Santa Llúcia van aturar-se per fer un petit descans i pregar plegats la pregària familiar que els ha acompanyat en tots els seus encontres.

Van continuar el seu camí fins al Pi de Sant Just. En arribar van fer un petit refrigeri (respectant les mesures covid). En acabar els infants van anar a jugar al parc amb globus d’aigua i els pares es van quedar a compartir la lectura de l’Amoris Laetitia.

El tema que van compartir aquest cop va ser del capítol 1,  el paràgraf “Un sendero de sufrimento y sangre”. En aquest es mencionen moltes famílies importants de la Bíblia les quals, tot i estar molt acompanyades per Déu, també van tenir les seves dificultats i batalles internes.

Un capítol que convidà al grup depares a ser conscients que la vocació familiar no és un camí senzill, que dins una família hi poden haver membres que cometin actes molt allunyats de la voluntat de Déu, que hi ha moments de tot però que els moments més difícils sempre seran més fàcils si ens deixem ajudar i acompanyar per Déu.

Aquesta vegada la ruta no va ser fàcil, especialment per als infants. Les famílies van poder viure com entre tots, durant el trajecte, es van anar donant un cop de mà: carregant sobre seu els infants dels altres, esperant-se durant el trajecte, compartint allò que a l’altre li faltava, etc.

El grup està molt content perquè cada cop se semblen més a una comunitat que vol caminar junts. Una Església, que com diuen, vol esdevenir una família de famílies!

Informa: Parròquia de Solsona