Manifest de Corpus Càritas Diocesana de Solsona

Avui festa del Corpus, com cada any, celebrem també el Dia de la Caritat, aquest any encara molt marcat per la pandèmia que ha provocat i provoca una situació social, sanitària i econòmica certament difícil. De nou, Càritas, seguint l’exemple de Jesús, ha continuant estant al costat dels nostres germans que ens necessiten.

Per això avui us volem recordar que certament s’ha acabat l’estat d’alarma, que sembla que, gràcies a l’esforç de tots, la malaltia i la pandèmia cedeix, però la emergència, l’alarma econòmica no s’ha acabat, malauradament es ben viva.

Les peticions d’ajuda econòmica i de tot tipus han augmentat i molt en les nostres Càritas, cada dia son molts els germans que truquen a les nostres portes, que necessiten del nostre ajut.

És per això que Càritas us demana, de forma molt especial, la vostra col·laboració econòmica, el vostre donatiu, el vostre suport, per així sostenir l’activitat caritativa que amb el vostre ajut duem a terme. Gràcies a l’avançada per ajudar-nos a ajudar.

Informa: Càritas Diocesana de Solsona