Jornada de sensibilització eclesial a la Unitat de Súria

El dissabte dia 29 de maig, al temple parroquial de Súria, des de les 5 de la tarda fins a l’eucaristia de les 8 del vespre, es reuní l’equip pastoral de la Unitat amb els voluntaris dels diferents grups, conduits per la delegada episcopal per a l’aplicació del Pla pastoral, Sra. Teresa Gené.  Fou una jornada de sensibilització i conscienciació del ser i fer avui Església dins del programa de formació diocesà Acompanyament Integral de Parròquies.

Al llarg de la tarda es reflexionà, en primer lloc, sobre la descristianització que ve patint la nostra societat al llarg dels últims anys, com a conseqüència de la crisi d’identitat, provocant un sentiment d’indiferència i dolor. La segona part de la trobada, i d’acord amb el Magisteri dels últims Papes des del Concili Vaticà II, subratllà la necessitat de sortir i fer deixebles per a la salut i la missió de l’Església.

Es clogué la trobada oferint tot el treball a la Santíssima Trinitat en la missa de la seva solemnitat.

Informa: UPP Súria