Celebració de la Festa del Sagrat Cor a la UPP de Tàrrega

La Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega resa diàriament, des del dia primer de juny, les pregàries dedicades al Sagrat Cor de Jesús, abans de l’eucaristia, a la capella dels Dolors.

Dins el programa d’actes religiosos d’aquest mes, el passat divendres 11 de juny, es commemorà la festivitat del Sagrat Cor de Jesús, a la capella de la Mare de Déu dels Dolors i el Santíssim, amb una notable participació de la feligresia. Al llarg de tota la jornada, matí i tarda, es feu adoració al Santíssim, amb la presència de diversos torns dels devots, acabant amb el res de les Vespres, les deprecacions i l’oferiment al Sagrat Cor. Després de la benedicció hi hagué una missa solemne oficiada i predicada per Mn. Josep Camprubí.

La tarda del dissabte 12, a la nau principal de la parroquial de Santa Maria de l’Alba, es feu una adoració guiada dedicada al Sagrat Cor, amb pregàries llegides per membres de la comunitat parroquial, acabant amb la consagració al Sagrat Cor de Jesús. Es resaren les primeres Vespres del diumenge i es feu la benedicció del Santíssim. S’acabà amb l’eucaristia, presidida per Mn. Camprubí.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Helena Tarragó i Josep Castellà