Festa de Sant Isidre a Preixana i a Bellpuig

El passat dissabte 15 de maig va celebrar-se la tradicional Festa de Sant Isidre a Preixana i a Bellpuig.

A 2/4 d’11 del matí es va iniciar la celebració de la Santa Missa davant l’ermita de Montalbà, en la qual l’Equip de Visió de l’Agrupació Parroquial va presentar el treball de “Sensibilització” que està duent a terme a les diferents parròquies. A continuació mossèn Abel va beneir els tractors que s’havien aplegat i les coques que es repartiren després de venerar la Mare de Déu de Montalbà.

A les 12 del migdia, a l’església de Sant Nicolau de Bellpuig, va tenir lloc l’eucaristia en honor al sant patró dels pagesos. Després de beneir les coques, els devots van poder venerar la relíquia de sant Isidre que es conserva a la parròquia i cantar els seus goigs. Seguidament, el mossèn va beneir els tractors que anaren passant per davant de l’Ajuntament en fer el tradicional Tres Tombs.

Informa: Agrupació Parroquial de Bellpuig