Dia Internacional dels Museus (DIM) al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona

Amb el lema “el futur dels museus: recuperar i reimaginar”

arriba el DIM al Museu Diocesà i Comarcal de Solsona

15 i 16 de maig : JORNADES DE PORTES OBERTES.

Dissabte 15: d’11 a 18:30 h i diumenge 16: d’11 a 14 h.

15 de maig a les 11 h del matí: RECUPEREM. Avis i nets compartint coneixement i experiència.

Un matí al museu pensat per compartir experiències entre avis i nets. Recuperem objectes antics i expliquem-los a les nostres generacions futures jugant i divertint-nos. Recuperem, també, jocs de tota la vida i posem-los en pràctica, recuperem la infantesa de la mà dels més petits.

16 de maig a les 11 h del matí: REIMAGINEM. Artistes locals interpretant les obres del museu.

Una dotzena d’artistes solsonins i solsonines transformaran les sales del museu en els seus estudis per reimaginar les nostres obres. Els nostres fons vistos amb diferents mirades i tècniques. Un exercici transformador i evocador per al públic que podrà visitar el museu i veure com treballen.

Totes les activitats són gratuïtes.

Per a l’activitat del dissabte 15 de maig cal inscripció prèvia al 973 48 21 01 o bé a museu@museusolsona.cat.