AIP SOLSONA 2a Sessió. La vida de la primera comunitat

El passat dissabte 15 de maig a la Parròquia Nostra Senyora de la Mercè de Solsona va tenir lloc la tercera trobada AIP (Acompanyament Integral de les Parròquies).

Aquestes trobades van adreçades als coordinadors i els seus equips de la parròquia per junts reflexionar i pregar entorn a un text bíblic. En aquesta trobada va ser un text bíblic dels Fets dels Apòstols.

Aquest estava relacionat amb la vida de les primeres comunitats cristianes, que es cap allà on vol caminar la parròquia de Solsona. Hi va haver temps de pregària, de compartir i de somiar plegats com haurien de ser les nostres comunitats. Mica en mica es va consolidant aquest grup, aquesta primera cèl·lula, que vol ser l’ànima de la renovació de la nostra parròquia.

A nostre Senyor demanem i posem en mans de la Verge de la Mercè, patrona de la parròquia, aquests treball de reconstrucció de la comunitat parroquial.

Informa: Parròquia de Solsona