Últim Diumenge Parroquial de Quaresma, a la parròquia de Berga

El passat diumenge dia 21 de març va tenir lloc a Berga l’últim Diumenge Parroquial de Quaresma. Hi estaven convocades les famílies dels nens i nenes de 3r curs de catequesi de comunió i els de la catequesi de confirmació.

Mentre els pares i mares escoltaven una xerrada a la Capella del Santíssim, els nens i nenes van donar la benvinguda als feligresos a les diferents entrades de l’església. També van preparar les pregàries de la missa i van penjar l’última imatge de l’estrella de Quaresma de la parròquia.

Al llarg de la Quaresma aquesta estrella ens ha permès veure els diferents passos que s’han de tenir presents perquè l’Església sigui tal com vol Jesús.

La primera setmana van “carregar les bateries” a través de Jesús, un cop plens d’energia van veure que calia “pujar al núvol” i pregar amb Jesús. Després es van “buidar” de totes aquelles males actituds i les van llençar a les escombraries. Un cop nets, van veure com Jesús “il·lumina” el seu interior per finalment poder compartir-ho amb els altres.

Informa: Parròquia de Berga