Punt i Seguit reprèn les activitats presencials col·laborant amb una bona causa

El dia 13 de març el grup Parroquial de Berga Punt i Seguit va reprendre les activitats presencials. Es van trobar a la plaça de l’escola de la Valldan a la tarda i, com que aquell cap de setmana es feien tot d’activitats a la ciutat per tal de col·laborar amb l’Associació Pro Disminuïts Psíquics del Berguedà, van decidir col·laborar-hi sumant quilòmetres. Entre tots van mirar quines opcions hi havia i van decidir sumar 40 Km, els quals repartits donaven que cadascú n’havia de fer 2’35 Km. Un cop omplerts els dorsals es van posar a caminar fins a la Serra de Noet.

Allí dalt van fer la pregària que, com que era especial perquè feia molt de temps que no es trobaven, va acabar amb la imposició de fulards i el compromís que van prendre al rebre’ls els membres del grup que encara no els tenien. Després d’aquest emotiu moment, es va fer una gimcana sobre l’escala de la felicitat i van tornar a la plaça de l’escola on van fer les últimes proves abans de marxar cap a casa.

Després de tant de temps els nois i noies estaven contents de poder retrobar-se en les activitats presencials i va ser una gran tarda.

El dijous 18 de març, com que les mesures també ho permetien, també es va tornar a fer l’Apunt per al nou dia de manera presencial, a les 7 del matí a l’església de Sant Joan.

Informa: Monitors de Punt i Seguit