24 Hores per al Senyor, pregant per la misericòrdia de Déu, a Tàrrega

Convocada per la Unitat Pastoral Parroquial de Tàrrega, des del capvespre del divendres dia 12 i fins al dissabte dia 13 de març, es desenvolupà les 24 Hores per al Senyor a Santa Maria de l’Alba. Nombrosos feligresos feren  pregaria comunitària seguint la recomanació del papa Francesc per obrir-nos a la misericòrdia de Déu i experimentar el seu amor.

Degut al confinament de la pandèmia del Covid-19, de les 21.30h del divendres fins a les 6h de la matinada del dissabte, l’església estigué tancada.

El divendres dia 12, després del Viacrucis i d’una eucaristia, oficiada per mossèn Josep Maria Vilaseca, a la Capella dels Dolors i el Santíssim, començaren les 24 Hores per al Senyor, amb la celebració d’un Worship Night de ¼ de 9 fins ¼ de 10 de la nit, amb invocacions a l’Esperit Sant, pregàries, músiques de lloança, confessions i el  primer de la quinzena dels torns d’adoració previstos.

El dissabte dia 13 a partir de les 6 hores de la matinada s’iniciaren novament els torns d’adoració al Santíssim perllongant-se fins a 2/4 de 7 de la tarda. A les 11h del matí es feu la pràctica del Viacrucis; a les 12h del migdia el res de l’Àngelus, i a les 3 de la tarda l’Hora de la divina Misericòrdia.

A l’altar major de la parroquial hi hagué al capvespre una Adoració guiada, compartint-se meditacions, peticions a l’Esperit Sant, pregàries amb músiques; el res de les Vespres i solemne benedicció, acabant amb la missa vespertina del dissabte.

Informa: Josep Castellà / Fotos: Helena Tarragó