1r Diumenge Parroquial del mes de febrer, a la parròquia de Berga

A partir d’aquest mes de febrer, la Parròquia de Berga farà dos Diumenges Parroquials al mes per tal de distribuir les famílies de catequesi i altres grups parroquials facilitant així el compliment de les mesures sanitàries actuals.

Aquest passat diumenge 7 de febrer, les famílies dels infants de 1r i 2n curs de catequesi es van aplegar a les 12 del matí a l’església Parroquial. Allí els infants van acollir els feligresos a les entrades de l’església i van preparar les pregàries que van llegir durant la celebració. Els pares van assistir a una petita xerrada: Quaresma: Com viure aquest temps i el seu sentit.

Seguidament van compartir l’Eucaristia dominical amb tota la comunitat. A l’acabar la missa, Mans Unides Berga va presentar el nou format del Sopar Solidari de pa amb oli des de casa.

Informa: Parròquia de Berga

,