Celebració del Baptisme del Senyor a Bellpuig

Malgrat la nevada, el passat diumenge 10 de gener, festa del Baptisme del Senyor, al finalitzar la missa a la parròquia de Sant Nicolau de Bellpuig va entregar-se a cada feligrès una ampolleta amb aigua beneïda.

Ja que des de l’inici de la pandèmia no podem senyar-nos amb aigua beneïda quan entrem a l’església, l’aigua d’aquesta ampolleta permetrà que tothom pugui fer-se el senyal de la Creu cada dia a casa seva tot dient aquesta bonica oració: Que aquesta aigua beneïda, ens sigui salvació i vida!

El proper cap de setmana, a totes les parròquies de l’agrupació parroquial, es repartiran, novament, ampolletes per a les persones que no van poder assistir a missa diumenge passat.

A cada ampolleta hi ha una frase que ens recorda com pel baptisme tots els cristians som deixebles missioners.

Informa: Agrupació Parroquial de Bellpuig