Presentació de l’Equip de Visió de l’Agrupació Parroquial de Bellpuig

Durant les últimes setmanes l’Equip de Visió de l’Agrupació Parroquial de Bellpuig va presentar-se a les parròquies de Bellpuig, Vilanova de Bellpuig, Castellnou de Seana i Preixana.

Després de les Misses Dominicals a les parròquies de la Unitat Pastoral, els membres de l’equip van explicar què és l’Equip de Visió i amb quin objectiu van començar-se a reunir fa un parell d’anys, el treball que han realitzat durant aquest temps i la tasca que es proposen fer durant aquest curs 2020-2021:

1- continuar la formació en nova evangelització i l’acompanyament pastoral.

2- treballar per declarar una visió (somni de com volem les nostres comunitats parroquials en un futur).

3- invitar els feligresos a formar-se, a aportar idees i nous punts de vista a l’Equip, així com, pregar per la conversió pastoral de l’Església.

També es va fer un breu recordatori de tots els serveis que s’ofereixen a les nostres parròquies, des de la formació fins a la caritat, passant per les celebracions litúrgiques.

Informa: Agrupació Parroquial de Bellpuig

,