Diumenge Parroquial a la parròquia de Berga

El passat diumenge dia 15 de novembre va tenir lloc a Berga un nou Diumenge Parroquial, en què es van aplegar els diferents grups de la parròquia per celebrar l’eucaristia conjuntament. El dia va coincidir amb la IV Jornada Mundial dels Pobres instaurada pel papa Francesc, enguany amb el lema “Allarga la teva mà al pobre” (cf. Si 7, 32)

Càritas i Mans Unides, entitats de l’Església que treballen per les persones necessitades, van ser presents en l’eucaristia a través de l’encesa de dues espelmes amb el nom de les entitats, els nens i nenes de la catequesi parroquial van posar-hi  llantions al voltant per representar les persones a qui hem d’allargar la nostra mà.

Ens infants de catequesi i del grup de joves Punt i Seguit van llegir les pregàries que havien preparat per a aquest dia i es va acabar llegint un text preparat especialment per a la Jornada.

Informa: Parròquia de Berga

, , ,